Tuesday, February 10, 2009

My Second Writing

Hehe..ikutkan aku tak tau nak tulis apa..rupa2 nya ada jugak orang tgk blog aku ni.

Penat, letih, ngantuk! Tu jela yg blh aku cakap buat masa ni. Penat otak berfikir, letih badan baru balik dari office dan mengantuk cam nak terpejam dah mata ni. Baru je sampai rumah, team lead aku lak SMS suruh reply and follow up email dari SLA team. Gila betul! Keluar office dah kul 8.30pm. Sampai umah dah dekat kul 9.30pm. Ikut ati mmg aku malas, tp disbbkan aku ni seorang yg committed ngan keja, terpaksala aku buat gak. (heh! heh! up kan diri sendiri sket..)

Penat x penat, kerenah anak kena layan gak. Seletih mana aku rasa, aku tak nak marah2 kat Zikry. Kesian...satu hari tinggal kat nurseri, balik tak kan nak marah2 lagi. Kira agak2 la..aku utang masa ngan dia.

Errkhh..keja x siap lagi..esok jela aku wat follow up. Esok lak aku maybe MC. Nak kena wat minor surgery utk cabut gigi bongsu aku ni. Huh! wat malu je, dah tua camni baru nak tumbuh gigi bongsu. Pe2 hal, nantikan sambungan citer aku yang seterusnya..heh..heh!

No comments:

Post a Comment